http://www.radekdoubek.cz/



POJIŠTOVNY NEPLÍ A NEPLATÍ!

Přidáno 15.05.2019

Kolikrát jste již slyšeli ze všech stran podobnou informaci, že " pojišťovny neplatí " ?  Určitě mnohem častěji, než naopak. 

A jaká jsou reálná, pravdivá čísla za období prvních čtyř měsíců u mých klientů?

 

Jakékoliv šíření nebo kopírovaní tohoto textu, či jeho částí bez uvedeného zdroje: http://www.radekdoubek.cz  je zakázáno a není povoleno                                                                                                     

 

 

Jedna paní povídala….

  • nejhorší jsou "zaručené rady"

V žádném případě není řečeno, že když dobrý kamarád nebo známý řekne „tady“ jsem spokojen, že zde daná služba funguje, aby jste neměli uši pro jeho rady. Ale v době kdy začne říkat negativní zkušenosti - je lepší  si udělat obrázek „sám".To co nevyhovuje kamarádovi, může vyhovovat Vám…

 

Hledejte důvody.

Jedna z častých výmluv proč si nezřídit kvalitní pojištění je že: pojišťovny neplní. Opravdu jen výmluva. Protože, když někdo řekne, že pojišťovna mu nezaplatila škodu, měl by také říct proč...

Tři nejčastější důvody jsou:

- vznik pojistné události před počátkem pojištění

- nedodání veškerých dokumentů k likvidaci

- dané riziko nebylo pojištěno.

 

Nebudu popírat: i pojišťovny se snaží „propašovat“ do pojistných podmínek věci, které tam být nemají a silně s nimi nesouhlasím. Ale máme možnost si vše řádně a podrobně prostudovat a srovnat.

Osobně vidím více důvodů, proč si kvalitní pojištění sjednat, než naopak…

Lidé většinou chtějí pojistit „drobné“ a nemyslí na „vážné“ přitom platí obecné pravidlo: čím menší riziko ( např. zlomený prst ), tím menší následky a ještě menší důvod toto riziko sjednat. Čím větší riziko ( např. invalidita ) tím větší následky a ještě silnější důvod toto riziko sjednat.  Statistiky hovoří ale o opaku, více se sjednávají "drobné"  než "vážné" a hlavně dlouhodobé problémy, které zanechávají velké následky a s tím související často dlohodobé finanční zatížení rodinného rozpočtu.

 

Jaká jsou tedy reálná čísla?

Od 01.01.2019 – 30.04.2019  - jen u mých klientů!

  • bylo nahlášeno 48 pojistných událostí – jen na životních, chcete-li úrazových smlouvách

  • 2 byly zamítnuty z důvodu nedodání veškerých dokumentů ze strany klienta

  • 2 byly zamítnuty z důvodu vzniku pojistné události před sjednáním pojištění

  • 527.130 Kč pojistného plnění bylo za čtyři měsíce vyplaceno - a to jen mým klientům.

 

Vysvětlení:   - Nedodání dokumentace:

 všichni mí klienti mají možnost konzultace. Většina si sice myslí – „to zvládnu“, ale při prvním problému žádají o pomoc. Všechny problémy byly vyřešeny.

Vznik pojistné události před sjednáním pojištění:

Stále to vysvětluji: je-li „cokoliv poškozeno" před sjednáním pojistné smlouvy…toto je nelikvidní.

 Situace: např. mám cukrovku od 25 ti let a nyní v 31 letech se pojistím a chci plnění za cukrovku případně za její komplikace.

 

Moje vizitka za první čtyři měsíce roku 2019:

- 48 nahlášených pojistných událostí ( život, úraz, nemocenská, atp )

- 44 zaplaceno

- proplaceno 527.00 Kč

 

Budete v řadě těch, co budou poslouchat rady typu "jedna paní povídala" nebo budete chtít být dobře pojištěni a budete inkasovat plnění, když se Vám stane pojistná událost?

Nebo budete další z těch co řeknou, že pojišťovny neplní?

 

Všem přeji krásný den bez pojistných událostí.

 

Doubek Radek

 

Deset tipů a rad jak se nespálit při sjednávání pojistných smluv: viz zde 

NEOPAKUJTE STEJNÉ CHYBY, KTERÉ UŽ NĚKDO UDĚLAL!

 

Jakékoliv šíření nebo kopírovaní tohoto textu, či jeho částí bez uvedeného zdroje: http://www.radekdoubek.cz  je zakázáno a není povoleno

 

 

 

 

 







Tisknout stránku

Stažením eBooku dáváte souhlas se zpracováním a shromažďováním Vašich osobních údajů v databázi webu.

Kolik že je hodin ?

Návštěvnost mých stránek

počítadlo.abz.cz


      © 2017 - DOUBEK Radek - specialista pojištění na rizika běžného života
Digitální obchodník
Zpět nahoru